Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 29 Artboard 30 Artboard 28 Artboard 23 Artboard 26 Artboard 24 Artboard 32 Artboard 27 Artboard 31
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Avatar

Jakich fraz i słów kluczowych szukają dzwoniący na twoją infolinię?

Kim są klienci dzwoniący na Twoją infolinię? Czego szukają w sieci? Co ich interesuje? Która reklama lub witryna skłoniła ich, żeby zadzwonić i poprosić Twoją firmę o ofertę?

Lead360 nasza usługa wspierająca dla firm sprzedających przez telefon odpowie na te pytania. Dzięki wsparciu z Google Analytics – wyczerpująco.

Integracja naszej usługi z platformą Google powinno być istotne zarówno dla infolinii banku, rejestracji hotelowej, sieci placówek medycznych czy agencji nieruchomości sprzedającej mieszkania przez porównywarki. W dobie uodparniających się na agresywną reklamę klientów – szansę mają użyteczne wyszukiwarki, będące faktycznym motorem rynku reklamy.

Dzięki integracji poznasz nie tylko konwertujące na klientów reklamy, portale – ale też słowa kluczowe, dane o technologii (chociaż te Lead360 zbiera też sam) lub demograficzne.

Integracja Lead360 z Google

Pełna integracja jest bardzo prosta (po instalacji skryptu na monitorowanej domenie, która sprowadza się do wklejenia jednej linijki naszego kodu w odpowiednią sekcję pliku index) i obejmuje:

  1. Widoczność danych o połączeniach i słowach kluczowych w panelu informacyjnym Lead360;
  2. Widoczność i realizację celu (opartego o zdarzenie) w panelu Google Analytics / Ads.

O tym, jak ją zrealizować i co ona daje przeczytasz w krótkim case study na stronie naszej usługi (Lead360).  Przy okazji zarejestrujesz się na darmowe demo usługi.

Lead360 i Google: integracja, czyli 2 sposoby na słowa kluczowe »