Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Avatar

Jakich fraz i słów kluczowych szukają dzwoniący na twoją infolinię?

Kim są klienci dzwoniący na Twoją infolinię? Czego szukają w sieci? Co ich interesuje? Która reklama lub witryna skłoniła ich, żeby zadzwonić i poprosić Twoją firmę o ofertę?

Lead360 nasza usługa wspierająca dla firm sprzedających przez telefon odpowie na te pytania. Dzięki wsparciu z Google Analytics – wyczerpująco.

Integracja naszej usługi z platformą Google powinno być istotne zarówno dla infolinii banku, rejestracji hotelowej, sieci placówek medycznych czy agencji nieruchomości sprzedającej mieszkania przez porównywarki. W dobie uodparniających się na agresywną reklamę klientów – szansę mają użyteczne wyszukiwarki, będące faktycznym motorem rynku reklamy.

Dzięki integracji poznasz nie tylko konwertujące na klientów reklamy, portale – ale też słowa kluczowe, dane o technologii (chociaż te Lead360 zbiera też sam) lub demograficzne.

Integracja Lead360 z Google

Pełna integracja jest bardzo prosta (po instalacji skryptu na monitorowanej domenie, która sprowadza się do wklejenia jednej linijki naszego kodu w odpowiednią sekcję pliku index) i obejmuje:

  1. Widoczność danych o połączeniach i słowach kluczowych w panelu informacyjnym Lead360;
  2. Widoczność i realizację celu (opartego o zdarzenie) w panelu Google Analytics / Ads.

O tym, jak ją zrealizować i co ona daje przeczytasz w krótkim case study na stronie naszej usługi (Lead360).  Przy okazji zarejestrujesz się na darmowe demo usługi.

Lead360 i Google: integracja, czyli 2 sposoby na słowa kluczowe »