Kim są klienci dzwoniący na Twoją infolinię? Czego szukają w sieci? Co ich interesuje? Która reklama lub witryna skłoniła ich, żeby zadzwonić i poprosić Twoją firmę o ofertę?
Lead360 nasza usługa wspierająca dla firm sprzedających przez telefon odpowie na te pytania. Dzięki wsparciu z Google Analytics – wyczerpująco.
Integracja naszej usługi z platformą Google powinno być istotne zarówno dla infolinii banku, rejestracji hotelowej, sieci placówek medycznych czy agencji nieruchomości sprzedającej mieszkania przez porównywarki. W dobie uodparniających się na agresywną reklamę klientów – szansę mają użyteczne wyszukiwarki, będące faktycznym motorem rynku reklamy.
Dzięki integracji poznasz nie tylko konwertujące na klientów reklamy, portale – ale też słowa kluczowe, dane o technologii (chociaż te Lead360 zbiera też sam) lub demograficzne.
Pełna integracja jest bardzo prosta (po instalacji skryptu na monitorowanej domenie, która sprowadza się do wklejenia jednej linijki naszego kodu w odpowiednią sekcję pliku index) i obejmuje:
O tym, jak ją zrealizować i co ona daje przeczytasz w krótkim case study na stronie naszej usługi (Lead360). Przy okazji zarejestrujesz się na darmowe demo usługi.
Lead360 i Google: integracja, czyli 2 sposoby na słowa kluczowe »