Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Optymalizacja Contact Center

Efektywna praca contact center ma duże znaczenie dla funkcjonowania każdej firmy. Często to tzw. firmowa wizytówka oraz jedyne miejsce rzeczywistego kontaktu klienta z firmą. Dlatego bardzo ważna jest optymalizacja contact center i wszelkich procesów związanych z obsługą klienta dzwoniącego do firmy.

Do optymalizacji contact center potrzebne są oczywiście odpowiednie narzędzia. Call-eX Cloud to usługa telekomunikacyjna dedykowana dla firmowych działów contact center. Zawiera zaawansowane narzędzia do prowadzenia, zarządzania i optymalizacji contact center.

Oprócz standardowego pakietu usług dedykowanego dla telefonicznej obsługi klienta (IVR, kolejkowanie połączeń, music on hold) osoby nadzorujące pracę contact center zyskują narzędzia umożliwiające bieżący monitoring, analizę efektywności oraz optymalizację contact center.

Call-eX Cloud daje możliwość generowania raportów, zarówno historycznych jak i w czasie rzeczywistym, dotyczących każdego aspektu pracy contact center. Także bieżąca praca konsultantów może być kontrolowana i optymalizowana m.in. dzięki modułom Call Recorder czy Spy.