Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl

5 najważniejszych funkcji naszej wirtualnej centrali dla contact center 24/7 [infografika]

Setka pracowników, tysiące połączeń, setki tysięcy minut rozmów.  Klient nie może czekać, a czas pracownika musi zostać optymalnie zagospodarowany. Różne algorytmy kolejkowania połączeń, zmiany statusów pracowników, monitorowanie rozmów i integracja z CRM. Całodobowa infolinia nie może działać bez odpowiedniego systemu telekomunikacyjnego VoIP.

Infolinia to duży projekt, ale uruchomienie go – wbrew pozorom – nie musi być trudne. Tak naprawdę nasza wirtualna centrala telefoniczna jest systemem na tyle prostym, że sporo firm decyduje się na samodzielną jej konfigurację, zgodnie ze swoimi oczekiwaniami.

Idąc od ogółu do szczegółu – zapraszamy do zapoznania się z naszą infografiką, pokazującą 5 fundamentów contact center. To dzięki nim działają największe infolinie, gdzie pracują nawet setki agentów. Ale są one dostępne także tych mniejszych – koszt usługi zależy wyłącznie od liczby podłączonych do systemu pracowników.

Blog-infografika_czytaj

Chcesz przeczytać więcej albo znasz już podstawy? Przeczytaj nasz zaawansowany poradnik:

Jak powinna działać infolinia 24/7.

Zamknij [X]