udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

5 najważniejszych funkcji naszej wirtualnej centrali dla contact center 24/7 [infografika]

Setka pracowników, tysiące połączeń, setki tysięcy minut rozmów.  Klient nie może czekać, a czas pracownika musi zostać optymalnie zagospodarowany. Różne algorytmy kolejkowania połączeń, zmiany statusów pracowników, monitorowanie rozmów i integracja z CRM. Całodobowa infolinia nie może działać bez odpowiedniego systemu telekomunikacyjnego VoIP.

Infolinia to duży projekt, ale uruchomienie go – wbrew pozorom – nie musi być trudne. Tak naprawdę nasza wirtualna centrala Call-eX Cloud jest systemem na tyle prostym, że sporo firm decyduje się na samodzielną jej konfigurację, zgodnie ze swoimi oczekiwaniami.

Idąc od ogółu do szczegółu – zapraszamy do zapoznania się z naszą infografiką, pokazującą 5 fundamentów contact center. To dzięki nim działają największe infolinie, gdzie pracują nawet setki agentów. Ale są one dostępne także tych mniejszych – koszt usługi zależy wyłącznie od liczby podłączonych do systemu pracowników.

Blog-infografika_czytaj

Chcesz przeczytać więcej albo znasz już podstawy? Przeczytaj nasz zaawansowany poradnik:

Jak powinna działać infolinia 24/7.

Czy też chcieliby Państwo uruchomić w Swojej firmie infolinię 24/7? Zapraszamy do kontaktu.

Datera, Dział Sprzedaży 

{{ toggledmark(toggles.check1) }}
{{ toggledmark(toggles.livespace) }}