Setka pracowników, tysiące połączeń, setki tysięcy minut rozmów. Klient nie może czekać, a czas pracownika musi zostać optymalnie zagospodarowany. Różne algorytmy kolejkowania połączeń, zmiany statusów pracowników, monitorowanie rozmów i integracja z CRM. Całodobowa infolinia nie może działać bez odpowiedniego systemu telekomunikacyjnego VoIP.
Infolinia to duży projekt, ale uruchomienie go – wbrew pozorom – nie musi być trudne. Tak naprawdę nasza wirtualna centrala Call-eX Cloud jest systemem na tyle prostym, że sporo firm decyduje się na samodzielną jej konfigurację, zgodnie ze swoimi oczekiwaniami.
Idąc od ogółu do szczegółu – zapraszamy do zapoznania się z naszą infografiką, pokazującą 5 fundamentów contact center. To dzięki nim działają największe infolinie, gdzie pracują nawet setki agentów. Ale są one dostępne także tych mniejszych – koszt usługi zależy wyłącznie od liczby podłączonych do systemu pracowników.
Chcesz przeczytać więcej albo znasz już podstawy? Przeczytaj nasz zaawansowany poradnik: