Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Umów konsultację bez zobowiązań.


Wykorzystaj 20 lat naszego doświadczenia. Popartego referencjami.

Jak zbudować infrastrukturę VoIP? || Jakie dobrać funkcje? || Jak skonfigurować system?


Otwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Nasza wiedza jest praktyczna.

Wykonujemy pomiary w zakładach przemysłowych i planujemy wydajne sieci. Dobieramy i dostarczamy przetestowany sprzęt.

Wspólnie z klientami omawiamy ich procesy sprzedażowe i wsparcia firm, żeby dobrać dla nich optymalne funkcje telekomunikacyjne.

Bosta Beton logo
Hortex Logo, klient Datera, użytkownik centralki Call-eX Cloud
Fonbud Logo, klient Datera, użytkownik centralki Call-eX Cloud
Logo emerpol
Farmina Logo, klient Datera, użytkownik centralki Call-eX Cloud
Bosta Beton logo

Bosta Beton

"Wirtualna centrala telefoniczna od Datera zapewnia dostęp do telefonu ponad 70 osobom w kilku biurach, a także pracownikom zdalnym. Pozwoliła nam też zbudować profesjonalną, firmową infolinię. Kluczowe dla sukcesu było wsparcie i obsługa klienta Datera – przed uruchomieniem, w trakcie i po rozpoczęciu pracy." - Dawid Wacław, Kierownik działu IT Bosta-Beton.

Zadzwoń na naszą linię demonstracyjną i poznaj możliwości popularnych funkcji VoIP: +48 22 100 26 18 »

(Dzwoń bez obaw, nie skontaktujemy się z Tobą bez wyraźnego życzenia)

Warto wiedzieć o IVR

Dlaczego tak wiele firm produkcyjnych korzysta z naszych usług?

    • 55% nowych kontaktów biznesowych może być pozyskiwanych przez telefon, a blisko połowa klientów B2B dzwoni już na etapie rozpoznania oferty!
    • 44% klientów biznesowych opuści stronę WWW bez numeru telefonu, bo daje on pewność szybkiej i sprawnej obsługi po rozpoczęciu współpracy;
    • 66% klientów biznesowych rezygnuje z dalszej współpracy w wyniku złej obsługi;
    • 62% klientów biznesowych zwiększa wydatki z partnerami, którzy zapewniają dobre wsparcie;

Dobry system telefoniczny to więcej zadowolonych klientów, którzy chętnie wydadzą więcej pieniędzy i wystawią referencje. Telefon jest szczególnie ważny w relacjach z firmami.

Poznaj funkcje najczęściej stosowane przez firmy produkcyjne

Zadzwoń i przetestuj wybrane funkcje VoIP!

Pracownik w krawacie, ikona

240

pracowników w 4 miastach korzysta z naszej wirtualnej centrali w ramach jednej firmy.
Spadek, wykres, liczba

80%

może spaść liczba nieodebranych połączeń po włączeniu infolinii (ACD)
Automatyczne odbieranie połączeń z IVR statystyka

50%

połączeń przychodzących samodzielnie obsłuży dobre menu IVR.

Zamknij [X]