Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl
Avatar

Centralka VoIP

Centralka VoIP to system telekomunikacyjny odpowiedzialny za zarządzanie połączeniami telefonicznymi w firmie, oparty o technologię VoIP. To dzięki centralce każdy pracownik biura może dysponować własnym miejskim i wewnętrznym numerem telefonicznym.

Centralka VoIP realizuje wszystkie funkcje zwykłej centralki telefonicznej. Są to m. in. przekierowania połączeń przychodzących na numer centralny (np. sekretariatu, recepcji, działu sprzedaży lub biura obsługi klienta) na numery poszczególnych pracowników, a także obsługa połączeń wychodzących.

Dodatkowe możliwości dzięki technologii VoIP

Faktycznie jednak – dzięki technologii VoIP – realizuje znacznie więcej zadań i daje firmie o wiele więcej możliwości.

  • Dzięki centralce VoIP, wszystkie połączenia w firmie mogą być realizowane za pośrednictwem sieci IP. Oznacza to, że firma ma znacznie większą swobodę w zarządzaniu swoimi numerami telefonicznymi i użytkownikami. Przygotowanie stanowiska pracy dla kolejnego pracownika nie jest związane z koniecznością doprowadzania kabli telefonicznych. Firmie wystarczy jedynie dostęp do internetu i jakakolwiek aplikacja lub urządzenie (telefon lub bramka) do wykonywania połączeń telefonicznych;
  • Centralka VoIP może funkcjonować jako program zainstalowany na serwerze znajdującym się w firmie (tzw. wariant standalone) oraz jako abonamentowa usługa świadczona przez internet (jest to tzw. model SaaS – Software as a Service). To optymalne rozwiązanie dla małej i średniej firmy.
  • Centralka VoIP obsłuży połączenia realizowane na programach komputerowych (tzw. softphone), aplikacjach mobilnych do dzwonienia, telefonach VoIP – przewodowych i bezprzewodowych oraz telefonach analogowych podłączonych do bramek VoIP. W minimalnym wariancie do pracy, pracownik potrzebuje jedynie zestawu słuchawkowego z mikrofonem do komputera.
  • Centralka VoIP – z racji wykorzystania telefonii VoIP do funkcjonowania – umożliwia znaczne oszczędności. Operatorzy tacy jak Datera oferują atrakcyjne stawki połączeń przy minimalnym koszcie stałym jednego stanowiska;
  • Inną zaletą wdrożenia centralki VoIP, jest uspójnienie firmowego systemu telekomunikacyjnego – całość zarządzania usługą Centralki VoIP odbywa się poprzez intuicyjny panel online.
  • Centralka VoIP daje możliwość wyboru numerów z dowolnej strefy numeracyjnej w Polsce, wszyscy pracownicy będą dostępni pod skróconymi wewnętrznymi numerami. 

Co firmie daje centralka VoIP?

Efektywny system telekomunikacyjny to dzisiaj podstawa funkcjonowania wielu firm. Spójny i efektywny system telekomunikacyjny może zapewnić centralka VoIP. Dzisiaj jednak to nie kluczowy czynnik, dla którego firmy decydują się na wdrożenie centralki VoIP. Istotna jest chęć zwiększenia skuteczności sprzedaży telefonicznej, wydajności obsługi klientów i większa swoboda w wykorzystaniu kontaktu telefonicznego jako narzędzia sprzedaży.

  • Centralka VoIP oferuje zaawansowane funkcje kolejkowania (proszę czekać… na rozmowę oczekuje pięć osób…), które pozwalają zwiększyć liczbę obsłużonych osób i skrócić czas oczekiwania na rozmowę, dodatkowe funkcje samoobsługi (IVR – proszę wybrać 1 aby połączyć się z działem księgowości, proszę wybrać 2 aby połączyć się z działem sprzedaży…);
  • Centralka VoIP może być zintegrowana z dodatkowymi usługami, jak bramka do prowadzenia kampanii SMS, call tracking – do śledzenia konwersji telefonicznych, system CRM czy zewnętrzny webservice. Tego typu integracje są coraz bardziej popularne także wśród małych i średnich firm, gdyż umożliwiają sprawniejszą obsługę klientów w sektorze e-commerce.

Centralka VoIP Call-eX Cloud od Datera

Centralka VoIP oferuje wiele korzyści dla firmy. Jej przykładem jest system Datera Call-eX Cloud.

Wirtualna Centralka VoIP Call-eX Cloud

  • Wyposażona we wszystkie funkcje istotne dla biura i działu sprzedaży / BOK (contact center): ACD (kolejkowanie), menu IVR, przekierowania i wiele innych;
  • Zintegrowana z CRM Livespace i Baseline – dla małych i średnich firm;
  • Oferuje syntezę mowy w wielu językach w doskonałej cenie;
  • Dostępna z telefonią VoIP i pakietami minut do Polski i UE.
  • Posiada usługę SMS do komunikacji wielokanałowej – z atrakcyjną ofertą pakietów SMS

Sprawdź centralkę VoIP Call-eX Cloud »

Call-eX Cloud to wirtualna centralka VoIP z telefonią VoIP, o bogatym wyborze funkcji i modułów, które pozwolą firmie zbudować na niej zarówno telekomunikację biurową, jak i dynamiczny i skuteczny dział sprzedaży lub obsługi Klienta.

Kluczowym elementem systemu są konta użytkowników z funkcjami bazowymi i moduły dodatkowe, z których można zbudować platformę zgodnie ze swoimi oczekiwaniami.

Model użytkowania centralki VoIP Call-eX Cloud oparty jest o miesięczny abonament, którego wysokość zależy od liczby posiadanych kont pracowników.

Call-eX Cloud jest przykładem hostowanej centralki VoIP (software as a service). Nie ma więc potrzeby kupowania drogiego fizycznego urządzenia (centralki VoIP standalone) i jego bieżącego utrzymania.

Zamknij [X]