Udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Centralka VoIP

Efektywny system telekomunikacyjny to dzisiaj podstawa funkcjonowania wielu firm. Szczególne znaczenie sprawna telekomunikacja ma w firmach, których siedziby są rozproszone geograficznie. Spójny i efektywny system telekomunikacyjny może zapewnić centralka VoIP.

Dzięki centralce VoIP, wszystkie połączenia w firmie mogą być realizowane za pośrednictwem sieci IP. Takie rozwiązanie umożliwia wygenerowanie znacznych oszczędności. Inną zaletą wdrożenia centralki VoIP, jest uspójnienie firmowego systemu telekomunikacyjnego.

Centralka VoIP daje możliwość wyboru numerów z dowolnej strefy numeracyjnej w Polsce, wszyscy pracownicy będą dostępni pod skróconymi wewnętrznymi numerami. Call-eX Cloud jest przykładem hostowanej centralki VoIP (software as a service). Nie ma więc potrzeby zakupowania drogiego fizycznego urządzenia (centralki VoIP) i jego bieżącego utrzymania.

Całość zarządzania usługą Call-eX Cloud odbywa się poprzez intuicyjny panel online. Model użytkowania centralki VoIP Call-eX Cloud jest również bardzo prosty – rozliczenia oparte są na miesięcznych abonamentowych opłatach za liczbę kont: konsultantów, supervisorów (call center, contact center) oraz abonentów (centrala).