Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 29 Artboard 30 Artboard 28 Artboard 23 Artboard 26 Artboard 24 Artboard 32 Artboard 27 Artboard 31
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Avatar

Centralka VoIP

Efektywny system telekomunikacyjny to dzisiaj podstawa funkcjonowania wielu firm. Szczególne znaczenie sprawna telekomunikacja ma w firmach, których siedziby są rozproszone geograficznie. Spójny i efektywny system telekomunikacyjny może zapewnić centralka VoIP.

Dzięki centralce VoIP, wszystkie połączenia w firmie mogą być realizowane za pośrednictwem sieci IP. Takie rozwiązanie umożliwia wygenerowanie znacznych oszczędności. Inną zaletą wdrożenia centralki VoIP, jest uspójnienie firmowego systemu telekomunikacyjnego.

Centralka VoIP daje możliwość wyboru numerów z dowolnej strefy numeracyjnej w Polsce, wszyscy pracownicy będą dostępni pod skróconymi wewnętrznymi numerami. Call-eX Cloud jest przykładem hostowanej centralki VoIP (software as a service). Nie ma więc potrzeby zakupowania drogiego fizycznego urządzenia (centralki VoIP) i jego bieżącego utrzymania.

Całość zarządzania usługą Call-eX Cloud odbywa się poprzez intuicyjny panel online. Model użytkowania centralki VoIP Call-eX Cloud jest również bardzo prosty – rozliczenia oparte są na miesięcznych abonamentowych opłatach za liczbę kont: konsultantów, supervisorów (call center, contact center) oraz abonentów (centrala).