Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl
Avatar

Centrale telefoniczne

Centrale telefoniczne to urządzenia stanowiące podstawę funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych w firmach – łączą ze sobą rozmówców, zarówno wewnętrznie jak i ze światem zewnętrznym.

Początkowo, centrale telefoniczne były obsługiwane manualnie. Z biegiem lat były automatyzowane, by w końcu funkcjonować jako oprogramowanie serwerowe (centrale telefoniczne IP PBX – czyli VoIP).

Centrale telefoniczne są niezbędne, jeżeli firma oczekuje takich funkcji jak przełączanie dzwoniących na numery wewnętrzne czy przekierowywanie połączeń. Są to podstawowe funkcje wykorzystywane m. in. w recepcjach czy sekretariatach.

Centrale telefoniczne VoIP

Obecnie jednak centrale telefoniczne są wdrażane przez firmy celem prowadzenia skutecznej sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta. Dominujące na rysunku są centrale telefoniczne VoIP (IP PBX), oferujące wiele funkcji ukierunkowanych na wydajną obsługę ruchu przychodzącego, kampanie telemarketingowe czy swobodną, wielokanałową komunikację.

Centrale telefoniczne VoIP są najczęściej oferowane jako usługi chmurowe, płatne w abonamencie (SaaS – Software as a Service). Powoduje to, że nawet niewielka firma może zyskać zaawansowany system informatyczny do wydajnej obsługi dzwoniących np. na infolinię w sklepie internetowym czy do prywatnej przychodni lekarskiej. Te funkcje to np. interaktywne menu IVR (wybierz 1 aby połączyć się z… wybierz 2 aby połączyć się z…), ale też algorytmy kolejkowania dzwoniących (proszę czekać… na rozmowę czeka pięć osób), integracja CRM, nagrywanie rozmów, synteza mowy i wiele więcej.

Przykładem hostowanej centrali telefonicznej jest Call-eX Cloud – rozwiązanie firmy DATERA SA.

Hostowane centrale telefoniczne to zdecydowanie przyszłość sektora usług telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstw. Taki model świadczenia usługi pozwala na spore oszczędności – nie ma potrzeby zakupu fizycznej centrali telefonicznej. Call-eX Cloud oferuje wszystkie funkcjonalności tradycyjnych central telefonicznych.

Jednocześnie posiada zaawansowane usługi dedykowane dla call i contact center. Zarządzanie i konfiguracja usługi odbywa się przez przejrzysty i intuicyjny panel online.

Centrale telefoniczne Datera

  • Wyposażone we wszystkie funkcje istotne dla biura i działu sprzedaży / BOK (contact center): ACD (kolejkowanie), menu IVR, przekierowania i wiele innych;
  • Zintegrowane z CRM Livespace i Baseline – dla małych i średnich firm;
  • Oferują syntezę mowy w wielu językach w doskonałej cenie;
  • Dostępne z telefonią VoIP, z pakietami minut do Polski i UE.
  • Posiadają usługę SMS do komunikacji wielokanałowej – z atrakcyjną ofertą pakietów SMS

Sprawdź centrale telefoniczne Datera »

 

Zamknij [X]