Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Wsparcie techniczne naszych central

Zaufaj centralom telefonicznym VoIP od Datera

  • Posiadamy dedykowany zespół do wsparcia i pomocy
  • Dostępność usług (SLA) i czas reakcji gwarantujemy w umowie

Sprawdź jak dbamy o bezpieczeństwo i wybierz system odpowiedni dla Twojej firmy.

Datera: wsparcie techniczne naszych central VoIP Call-eX i Call-eX Cloud ilustracja

Jak wspieramy klientów?

Pomoc techniczna

Błyskawicznie reagujemy na zgłoszenia. W przypadku wirtualnej centrali Call-eX Cloud odpowiadamy do 60 minut od zgłoszenia! Dla niezależnej centrali Call-eX oferujemy plany wsparcia dostosowane do potrzeb klientów.

Pomoc w konfiguracji

Zapewniamy wsparcie w konfiguracji naszych central i jej usług. Zależy nam, żeby centrale telefoniczne naszych klientów zawsze pracowały z optymalną wydajnością i wykorzystywały pełny potencjał swoich usług.

Warto wiedzieć jak korzystać z central!

Różne modele korzystania z central telefonicznych, ale zawsze bezpieczne:

  • Call-eX Cloud: wirtualna centrala telefoniczna VoIP oferowana jako usługa abonamentowa. Dostępność usług i czasy reakcji są gwarantowane w ramach usługi. To kompletny system telekomunikacyjny z gwarancją bezpieczeństwa w ramach miesięcznego abonamentu.
  • Call-eX: cetrala telefoniczna VoIP instalowana na dowolnym serwerze wskazanym przez klienta lub kupowana w postaci licencji razem ze sprzętem. Oferujemy szeroki wybór różnych poziomów wsparcia i usług bezpieczeństwa dostosowanych do indywidualnych potrzeb firmy.

Porównanie szczegółowe

Wybierz system dla twojej firmy

Zamknij [X]