Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl
Avatar

SMS i 5 innych powodów, aby korzystać z Call-ex Cloud 1.19.12

Dnia 17 kwietnia system Call-eX Cloud i Call-eX osiągnęły wersję 1.19.12. Przedstawiamy listę sześciu powodów, dla których warto korzystać z najnowszej wersji naszej wirtualnej centrali.

1/6: SMS – masowa wysyłka dla firm i urzędów.

System Call-eX Cloud posiada architekturę SMS Gateway obsługującą połączenia SMS (Short Message Service), a od teraz mamy własną ofertę na wysyłanie SMS dla firm.

Oznacza to, że wystarczy jedynie rozszerzenie abonamentu naszej wirtualnej centrali aby prowadzić masowe wysyłki wiadomości SMS w atrakcyjnych cenach. Nasza usługa pozwala na planowanie kampanii, branding (personalizację nagłówków) lub prezentację wirtualnym numerem komórkowym, pozwalającym na odbieranie wiadomości w panelu WWW.

Sprawdź moduł SMS dla firm w Datera Call-eX Cloud »

2/6: TTS – Synteza mowy w rewelacyjnej cenie.

System Call-eX Cloud oferuje usługę syntezy mowy w 24 językach – na blisko 50 głosów. Usługa TTS (Text to Speech) w usłudze Call-eX Cloud kosztuje od 49,90 zł netto miesięcznie. W tej cenie firma może je wykorzystywać do woli we wszystkich usługach VoIP, które mogą ich potrzebować.

TTS w Call-eX Cloud to 48 głosów, 24 języki. 18 głosów męskich, 30 kobiecych. W tym: 4 głosy polskie (2 męskie, 2 kobiece). Do wykorzystania z usługami kolejkowania, IVR, poczty głosowej, telekonferencji i Music on Hold.

3/6: Rozmowy wideo HD

Oferujemy wszystko co potrzebne do wdrożenia VoIP w firmie od A do Z. Oferujemy nie tylko telefony biurkowe z akcesoriami (bezprzewodowe, przewodowe, stacje DECT, słuchawki etc.), ale też wysokiej klasy sprzęt do rozmów wideo i telekonferencji. Umożliwiamy rozmowy w jakości HD, także przez dedykowaną Call-eX Cloud aplikację Call-eX Softphone.

Sprawdź ofertę sprzętu VoIP w Datera »

4/6: Dynamicznie rozwijany Auto-Provisioning.

Marki telefonów VoIP obsługiwanych przez automatyczny provisioning Call-eX

Nie tylko sprzedajemy sprzęt, ale ułatwiamy jego konfigurację. Jedną z istotniejszych funkcji naszych central jest tzw. auto-provisioning, czyli automatyczna konfiguracja wykorzystywanych przez pracowników urządzeń. Lista obsługiwanych urządzeń jest stale rozszerzana – od zwykłych biurkowych telefonów dla pracowników biurowych, po high-endowy sprzęt wideokonferencyjny. Każda kolejna wersja naszego systemu to nowe, wspierane przez nas modele – aby nawet wdrożenie z najnowszym sprzętem dla pracowników biurowych czy agentów contact center było bezproblemowe.

Przeczytaj więcej o automatycznej konfiguracji w Datera »

5/6: System raportowy zintegrowany z ACD.

System raportowy naszych central telefonicznych Call-eX i Call-eX Cloud to ich kluczowy element  – na tyle istotny, że został wydzielony do dedykowanego panelu WWW. Powie nam wszystko o skuteczności naszych kampanii przychodzących (inbound), wychodzących (outbound) jak i indywidualnych agentów telefonicznych.

Przeczytaj więcej o analityce w Datera »

6/6: Lead360 – usługa dla specjalistów ds. marketingu.

Lead360 bazująca technologii call tracking i infrastrukturze Call-eX Cloud usługa analityczna dla specjalistów ds. marketingu. Myśl o niej jak o Google Analytics, ale dla firmowego telefonu. Pozwoli Tobie śledzić źródła połączeń na firmowy telefon i lepiej się reklamować lub eksponować Twoje numery. Jeżeli chcesz odbierać więcej, to jest to usługa dla Ciebie. Jeżeli już pracujesz z Call-eX Cloud, to wykorzystanie Lead360 będzie tańsze, bo usługa funkcjonuje w naszej sieci telekomunikacyjnej.

Call tracking jest w stanie monitorować wszystkie połączenia przychodzące do firmy. Oznacza to, że dowiemy się, czy Klient znalazł numer do działu sprzedaży na naszej witrynie WWW dzięki Google Ads czy SEO. Jest ona oparta o telefonię internetową VoIP i skrypt instalowany na firmowej witrynie.

Przeczytaj więcej o Lead360 »

Zamknij [X]