Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

SMS i 4 inne powody, aby korzystać z Call-ex Cloud 1.19.12

Dnia 17 kwietnia system Call-eX Cloud i Call-eX osiągnęły wersję 1.19.12. Przedstawiamy listę sześciu powodów, dla których warto korzystać z najnowszej wersji naszej wirtualnej centrali.

1/5: SMS – masowa wysyłka dla firm i urzędów.

System Call-eX Cloud posiada architekturę SMS Gateway obsługującą połączenia SMS (Short Message Service), a od teraz mamy własną ofertę na wysyłanie SMS dla firm.

Oznacza to, że wystarczy jedynie rozszerzenie abonamentu naszej wirtualnej centrali aby prowadzić masowe wysyłki wiadomości SMS w atrakcyjnych cenach. Nasza usługa pozwala na planowanie kampanii, branding (personalizację nagłówków) lub prezentację wirtualnym numerem komórkowym, pozwalającym na odbieranie wiadomości w panelu WWW.

Sprawdź moduł SMS dla firm w Datera Call-eX Cloud »

2/5: TTS – Synteza mowy w rewelacyjnej cenie.

System Call-eX Cloud oferuje usługę syntezy mowy w 24 językach – na blisko 50 głosów. Usługa TTS (Text to Speech) w usłudze Call-eX Cloud kosztuje od 49,90 zł netto miesięcznie. W tej cenie firma może je wykorzystywać do woli we wszystkich usługach VoIP, które mogą ich potrzebować.

TTS w Call-eX Cloud to 48 głosów, 24 języki. 18 głosów męskich, 30 kobiecych. W tym: 4 głosy polskie (2 męskie, 2 kobiece). Do wykorzystania z usługami kolejkowania, IVR, poczty głosowej, telekonferencji i Music on Hold.

3/5: Rozmowy wideo HD

Oferujemy wszystko co potrzebne do wdrożenia VoIP w firmie od A do Z. Oferujemy nie tylko telefony biurkowe z akcesoriami (bezprzewodowe, przewodowe, stacje DECT, słuchawki etc.), ale też wysokiej klasy sprzęt do rozmów wideo i telekonferencji. Umożliwiamy rozmowy w jakości HD, także przez dedykowaną Call-eX Cloud aplikację Call-eX Softphone.

Sprawdź ofertę sprzętu VoIP w Datera »

4/5: Dynamicznie rozwijany Auto-Provisioning.

Marki telefonów VoIP obsługiwanych przez automatyczny provisioning Call-eX

Nie tylko sprzedajemy sprzęt, ale ułatwiamy jego konfigurację. Jedną z istotniejszych funkcji naszych central jest tzw. auto-provisioning, czyli automatyczna konfiguracja wykorzystywanych przez pracowników urządzeń. Lista obsługiwanych urządzeń jest stale rozszerzana – od zwykłych biurkowych telefonów dla pracowników biurowych, po high-endowy sprzęt wideokonferencyjny. Każda kolejna wersja naszego systemu to nowe, wspierane przez nas modele – aby nawet wdrożenie z najnowszym sprzętem dla pracowników biurowych czy agentów contact center było bezproblemowe.

Przeczytaj więcej o automatycznej konfiguracji w Datera »

5/5: System raportowy zintegrowany z ACD.

System raportowy naszych central telefonicznych Call-eX i Call-eX Cloud to ich kluczowy element  – na tyle istotny, że został wydzielony do dedykowanego panelu WWW. Powie nam wszystko o skuteczności naszych kampanii przychodzących (inbound), wychodzących (outbound) jak i indywidualnych agentów telefonicznych.

Przeczytaj więcej o analityce w Datera »

Zamknij [X]