Centrala VoIP to system telekomunikacyjny łączący firmę ze światem. Dzięki niej, każdy pracownik będzie mieć własny numer telefoniczny oraz rozmawiać za pośrednictwem Internetu, dzwoniąc na wszystkie rodzaje numerów telefonicznych: komórkowe GSM,…
Centrale IP to nowoczesne centrale telefoniczne wykorzystujące protokół IP. To nowoczesne urządzenia telekomunikacyjne, zapewniające nie tylko wysokiej jakości usługi, ale umożliwiające również wygenerowanie znacznych oszczędności dla firmy. Centrale IP coraz…
SIP trunk to usługa telekomunikacyjna wykorzystująca protokół SIP (Session Initiation Protocol). SIP Trunk to wirtualny kanał, który umożliwia realizację wszystkich połączeń telefonicznych za pośrednictwem łączy internetowych.
Firmowy dział contact center to ważne miejsce w każdym przedsiębiorstwie. Często to pierwsze, i jedyne miejsce kontaktu klienta z naszą firmą. Dobrze zaprojektowane i efektywnie działające firmowe contact center stanowi…
Efektywna praca contact center ma duże znaczenie dla funkcjonowania każdej firmy. Często to tzw. firmowa wizytówka oraz jedyne miejsce rzeczywistego kontaktu klienta z firmą. Dlatego bardzo ważna jest optymalizacja contact…
Firmowy dział call center to bardzo ważne miejsce w każdym przedsiębiorstwie, które prowadzi aktywną sprzedaż telefoniczną. Efektywność firmowych działów call centerrozliczana jest przede wszystkim na podstawie realizacji założonych planów sprzedażowych.
Działania sprzedażowe prowadzone za pośrednictwem call center wymagają bieżącego korygowania i optymalizacji. Analiza i optymalizacja call center pozwala osiągnąć maksymalny efekt sprzedażowy. Jednym z istotnych elementów przy optymalizowaniu call center…
Centralki telefoniczne to urządzenia, które pozwalają na usprawnienie procesów telekomunikacyjnych w firmie. Zarówno jeśli chodzi o komunikację wewnętrzną, jak i zarządzanie kontaktami z klientami i kontrahentami firmy. Centralki telefoniczne do…
Centrale telefoniczne to urządzenia stanowiące podstawę funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych w firmach – łączą ze sobą rozmówców, zarówno wewnętrznie jak i ze światem zewnętrznym. Początkowo, centrale telefoniczne…
Model świadczenia usług telekomunikacyjnych w chmurze zyskuje coraz większą popularność wśród przedsiębiorców. Prosty model rozliczeń i brak konieczności inwestowania w fizyczne urządzenie (centralę telefoniczną) to podstawowe argumenty przemawiające za wyborem…