Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 29 Artboard 30 Artboard 28 Artboard 23 Artboard 26 Artboard 24 Artboard 32 Artboard 27 Artboard 31
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Avatar

Optymalizacja call center

Działania sprzedażowe prowadzone za pośrednictwem call center wymagają bieżącego korygowania i optymalizacji. Analiza i optymalizacja call center pozwala osiągnąć maksymalny efekt sprzedażowy. Jednym z istotnych elementów przy optymalizowaniu call center jest zmaksymalizowanie ilości połączeń, które obsługują konsultanci.

Dostępna w ramach Call-eX Cloud funkcja detekcji maszyn, przerywa wszystkie połączenia, które trafiły na system IVR lub faks. W ten sposób konsultanci skupiają się na obsłudze połączeń wyłącznie z potencjalnymi klientami. Ważnym elementem optymalizacji call center jest również monitorowanie pracy konsultantów oraz ich efektywności. Call-eX Cloud daje supervisorowi call center dostęp do zaawansowanych raportów i statystyk dotyczących niemal każdego aspektu pracy call center.