Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

WebTalking

Komunikacja audio-wideo przez przeglądarkę internetową.

Rozwiązanie dla e-commerce i telemarketingu. Dla jak najłatwiejszego nawiązywania połączeń telefonicznych klientów z firmą.

Jak to działa?

Zastosowanie usługi

Usługa ma zastosowanie wszędzie tam, gdzie największą wagę przykłada się do prostoty nawiązywania połączeń audio-wideo. Dzięki łatwości integracji ze stronami internetowymi właściciel serwisu internetowego może  umożliwić osobom odwiedzającym serwis bezpłatne połączenia bezpośrednio z konsultantami biura obsługi klientów.

U użytkowników usługi wymagana jest przeglądarka internetowa, a możliwość skorzystania z usługi nie jest uwarunkowana instalacją jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania.

Opis usługi

WebTalking, to całkowicie nowe rozwiązanie wdrożone przez Aiton Caldwell w ramach projektu dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego. Podstawową funkcją tej usługi jest możliwość dwustronnej komunikacji audio-wideo za pomocą przeglądarki internetowej. Dzięki takiemu podejściu użytkownik jest niezależny od rodzaju wykorzystywanego urządzenia i systemu operacyjnego – usługa jest dostępna na komputerach stacjonarnych i urządzeniach przenośnych takich jak tablety, czy telefony komórkowe z dostępem do Internetu.

Dzięki integracji z innymi usługami Aiton Caldwell klienci uzyskują możliwość łączenia się z numerami telefonicznymi na całym świecie.

 

WebTalking realizuje następujące funkcje:

  • Inicjowanie i odbieranie połączeń telefonicznych – użytkownik może inicjować i odbierać połączenia z numerów miejskich (PSTN) i komórkowych. Dzieje się to dzięki powiązaniu WebTalking z kontem użytkownika w jednej z usług Aiton Caldwell (FCN, Call-eX Cloud).
  • Rozwiązanie można znacznie wzbogacić, łącząc je z usługami oferowanymi przez Aiton Caldwell – na przykład IVR, nagrywanie rozmów czy z przekierowanie połączeń na inne numery (miejskie, mobilne). Daje to nieograniczone możliwości wykorzystania nowego produktu takie jak: dostęp do pełnej historii połączeń, przełączenie osoby dzwoniącej w zależności od ustalonych kryteriów (warunków) i wiele innych.
  • Chat – podczas połączenia użytkownik może przesyłać wiadomości tekstowe. Jest to przydatna funkcjonalność, dzięki której osoby dzwoniące mogą się wymieniać np. linkami stron internetowych, które jest trudno przedyktować.

Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działanie 1.1. Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, Poddziałanie 1.1.2 Małe i średnie przedsiębiorstwa.

Regionalny_program_operacyjny_Pomorskie

Czy są Państwo zainteresowani tą usługą?

Prosimy o kontakt.

Datera_BLOG_awatar

Datera

Dział Sprzedaży

tel. 58 739 60 02

{{ toggledmark(toggles.check1) }}