Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 29 Artboard 30 Artboard 28 Artboard 23 Artboard 26 Artboard 24 Artboard 32 Artboard 27 Artboard 31
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Avatar

Telefonia dla biznesu

Telefonia dla biznesu musi być dzisiaj usługą maksymalnie elastyczną, która dopasowuje się do indywidualnych potrzeb danej firmy. Liczne badania pokazują, że przedsiębiorstwa wciąż chętnie wykorzystują w swojej działalności telefonię stacjonarną, a numer stacjonarny traktują jako „atut” podnoszący poziom zaufania do firmy.

Tradycyjna telefonia stacjonarna zdecydowanie nie jest usługą elastyczną – jej możliwości są mocno ograniczone. Telefonia dla biznesu to telefonia VoIP, oferująca zaawansowane funkcjonalności telekomunikacyjne. Centrala telefoniczna Call-eX Cloud to usługa wykorzystująca technologię VoIP.

Call-eX Cloud to hostowana centrala IP PBX (software as a service), która gwarantuje usługi telefonii dla biznesu na najwyższym poziomie. Podstawowe zastosowania Call-eX Cloud to: centrala telefoniczna, call center oraz contact center. Każde z zastosowań posiada dedykowane funkcjonalności takie jak np. voicemail, IVR, kolejkowanie połączeń, call recorder, telekonferencje czy detekcja maszyn. Tak właśnie wygląda nowoczesna telefonia dla biznesu.