Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Pracownicy na urlopie, a co z obsługą połączeń? Wirtualna centrala rozwiązaniem dla firm.

Dla wielu firm wakacje to okres urlopowy. Masz problem z wykonaniem pracy w zmniejszonym zespole?

Można temu bardzo łatwo zaradzić!

IVR, czyli funkcje wirtualnej centrali telefonicznej to świetny sposób na odciążenie pracowników i wykonanie pracy nawet przy zmniejszonym zespole.

 

Warto wiedzieć Jeśli pracujesz w czteroosobowym zespole, a urlopy dwóch Twoich kolegów  nakładają się, to wykonanie całej pracy zespołu staje się niemożliwe. Radzenie sobie z nadmiarem obowiązków w okresie urlopowym to częsty problem.

 

Metody radzenia sobie z połączeniami przychodzącymi przy zmniejszonej liczbie pracowników:

TAKWłącz wakacyjny komunikat

Sygnał zajętości czy cisza to najgorsze co może usłyszeć klient, one z całą pewnością nie wpływają dobrze na Twój biznes. Z wirtualną centralą nie musisz się martwić o to co usłyszy osoba dzwoniąca do Twojej firmy, możesz stworzyć/nagrać dowolny komunikat.

TAKPrzekierowania w kalendarzu usługi IVR

 

Przekierowania w kalendarzu usługi IVR

Korzystając z kalendarza wirtualnej centrali masz możliwość ustawienia z wyprzedzeniem przekierowywania połączeń w konkretnym przedziale czasu na pracownika, np. zastępującego osobę będącą na urlopie.

Część firm w okresie urlopowym skraca godziny swojej pracy, bądź rezygnuje z systemu zmianowego. W takim przypadku możesz ustawić w kalendarzu przekierowywanie połączeń w wyznaczonych godzinach na pracownika dyżurującego.

TAKWłącz powiadomienia SMS

Do swojego drzewka menu IVR możesz dodać powiadomienia SMS. Zyskujesz możliwość stworzenia szablonu widomości SMS do automatycznej wysyłki (np. Nasza firma w okresie od 1.07 do 07.07 nie pracuje. Jesteśmy na wakacjach. Wszystkimi sprawami zajmiemy się po 07.07. Pozdrawiamy).

Funkcja SMS daje również możliwość wysyłania wiadomości z linkiem do strony głównej firmy bądź samouczków. Jeśli masz zbyt mało pracowników by mogli profesjonalnie wytłumaczyć instalację, działanie sprzętu, usługi to wiadomość z linkiem (do strony gdzie potencjalny klient zaczerpnie wiedzę) jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.

TAKPoczta głosowa wysłana na mail

Nie jesteś w stanie odebrać połączenia? Daj możliwość klientom nagrać wiadomość głosową, którą później znajdziesz na swojej skrzynce E-mail.

Funkcja poczty głosowej na IVR nagrywa informacje przekazane przez klienta i zapisuje nagrania na panelu poczty głosowej, skąd pracownik może odsłuchać treść nagrań w godzinach pracy. Możliwość obsłużenia części połączeń w wybranym przez pracownika momencie pozwala mu na lepszą organizację zadań. To rozwiązanie sprawdzi się świetnie w przypadku biznesów, gdzie wiele połączeń wpada po godzinach pracy bądź połączenia kolidują ze spotkaniami.

TAKAutomatyka, czyli interaktywne menu

Interaktywne menu sterowane klawiaturą jest jedną z głównych funkcji IVR. Najpowszechniejszym rozwiązaniem stosowanym w wirtualnej centrali telefonicznej jest dzielenie połączeń na grupy , tak by osoba dzwoniąca w konkretnej sprawie dodzwoniła się od razu do pracownika wykwalifikowanego w danym temacie. Zwiększa to zadowolenie klientów i ogranicza działania pracowników do minimum.

Kolejkowanie połączeń IVR również jest częścią automatyki. Rozwiązanie pozwala na określenie połączeń priorytetowych dla Twojego biznesu oraz na przypisanie skategoryzowanych połączeń wybranemu pracownikowi. W okresie urlopowym jest to bardzo przydatna funkcja, która pozwala organizować prace dostosowując ją do dostępności pracowników.

 

Wakacje z wirtualną centralą Datera

Radzenie sobie z dodatkowymi obowiązkami w okresie urlopowym to nie lada wyzwanie. Jeśli chcesz zadbać o jakość obsługi w firmie oraz ułatwić pracę swoim pracownikom skorzystaj z naszych funkcji. Można je oczywiście ze sobą łączyć. Zapewniamy nasze wsparcie, a system dostosujemy do Twoich potrzeb.

 

Zamknij [X]