Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Firmowy dział contact center

Firmowy dział contact center to ważne miejsce w każdym przedsiębiorstwie. Często to pierwsze, i jedyne miejsce kontaktu klienta z naszą firmą. Dobrze zaprojektowane i efektywnie działające firmowe contact center stanowi najlepszą wizytówkę dla firmy. Aby zagwarantować klientom dzwoniącym do firmowego działu contact center wysoką jakość obsługi, konieczne jest posiadanie odpowiedniej klasy systemu telekomunikacyjnego.

Call-eX Cloud to usługa dopasowana do potrzeb każdego firmowego działu contact center. Model świadczenia usługi w chmurze (Software as a Service) pozwala na znaczne oszczędności – nie jest wymagany zakup fizycznego urządzenia – centrali telefonicznej. Także abonamentowy model rozliczenia, pozwala na elastyczne dopasowanie usługi do potrzeb firmy. W ramach Call-eX Cloud dostępne są usługi przeznaczone dla zwiększenia efektywności contact center: m.in. kolejkowanie połączeń, Music on Hold, Call Recorder, Raporty w czasie rzeczywistym i historyczne