Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 29 Artboard 30 Artboard 28 Artboard 23 Artboard 26 Artboard 24 Artboard 32 Artboard 27 Artboard 31
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Avatar

Firmowy dział contact center

Firmowy dział contact center to ważne miejsce w każdym przedsiębiorstwie. Często to pierwsze, i jedyne miejsce kontaktu klienta z naszą firmą. Dobrze zaprojektowane i efektywnie działające firmowe contact center stanowi najlepszą wizytówkę dla firmy. Aby zagwarantować klientom dzwoniącym do firmowego działu contact center wysoką jakość obsługi, konieczne jest posiadanie odpowiedniej klasy systemu telekomunikacyjnego.

Call-eX Cloud to usługa dopasowana do potrzeb każdego firmowego działu contact center. Model świadczenia usługi w chmurze (Software as a Service) pozwala na znaczne oszczędności – nie jest wymagany zakup fizycznego urządzenia – centrali telefonicznej. Także abonamentowy model rozliczenia, pozwala na elastyczne dopasowanie usługi do potrzeb firmy. W ramach Call-eX Cloud dostępne są usługi przeznaczone dla zwiększenia efektywności contact center: m.in. kolejkowanie połączeń, Music on Hold, Call Recorder, Raporty w czasie rzeczywistym i historyczne