Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 29 Artboard 30 Artboard 28 Artboard 23 Artboard 26 Artboard 24 Artboard 32 Artboard 27 Artboard 31
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Avatar

Centrala PBX

Centrala PBX – Private Branch Exchange, czyli abonencka centrala telefoniczna, to urządzenie wykorzystywane do kierowania ruchem telekomunikacyjnym w firmie. Centrala PBX wykorzystywana jest do kierowania zarówno ruchem wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz (do operatorów telekomunikacyjnych).
Obecnie centrale PBX zastępowane są coraz częściej przez centrale IP PBX, wykorzystujące protokół IP, które umożliwiają komunikację za pomocą telefonii VoIP. Centrale IP PBX to po prostu nowocześniejsze wersje central PBX, oferujące znacznie więcej możliwości. Call-eX Cloud to nowoczesna, hostowana centrala IP PBX, oferowana w modelu software as a service. Dzięki temu firma, decydująca się na inwestycję w centralę telefoniczną, nie musi zakupywać drogiego fizycznego urządzenia. Call-eX Cloud posiada wszystkie funkcjonalności centrali PBX (IP PBX), oraz usługi dedykowane dla call i contact center.