Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

SIP TRUNK POŁĄCZENIA VOIP

Elastyczne rozwiązanie, gotowe do użycia w każdej centralce i nie tylko..

Otwórz galerię Baseline i Call-eX »

Bosta Beton logo

Bosta Beton

"Wirtualna centrala telefoniczna od Datera zapewnia dostęp do telefonu ponad 70 osobom w kilku biurach, a także pracownikom zdalnym. Pozwoliła nam też zbudować profesjonalną, firmową infolinię. Kluczowe dla sukcesu było wsparcie i obsługa klienta Datera – przed uruchomieniem, w trakcie i po rozpoczęciu pracy." - Dawid Wacław, Kierownik działu IT Bosta-Beton.
Revitum, klient Datera, użytkownik wirtualnej centralki telefonicznej Call-eX Cloud

Revitum

Centrala telefoniczna VoIP Datera Call-eX Cloud, dzięki funkcjom contact center, narzędziom agentów i możliwościom konfiguracyjnym pozwala nam na skuteczną obsługę wielu połączeń przychodzących do naszej placówki diagnostycznej.
Gdański Park Naukowo Technologiczny Logo, klient Datera, użytkownik centralki telefonicznej

Gdański Park Naukowo Technologiczny

Jednym z naszych podstawowych zadań jest zapewnienie lokatorom Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego komfortowych warunków do pracy i rozwoju działalności. W zakresie usług telekomunikacyjnych korzystamy z rozwiązań dostarczanych przez jednego z naszych pierwszych lokatorów – firmę Aiton Caldwell SA. Innowacyjność i niezawodność – to określenia które najlepiej oddają jakość świadczonej usługi.
iSprzęt klient Datera, użytkownik wirtualnej centrali telefonicznej i call tracking

isprzęt.pl Sp. z o.o.

"Polecamy wirtualną centralę telefoniczną VoIP Datera jako system wszechstronny i łatwy w personalizacji - dzięki wsparciu i obsłudze klienta Datera na każdym etapie współpracy. Wirtualną centralę wykorzystujemy zarówno w telekomunikacji biurowej, jak i do prowadzenia infolinii oraz kampanii wychodzących." – Jarosław Wojciechowski, Dyrektor Sprzedaży.

OPTIMA MEDYCYNA

Wirtualna centrala Datera obsługuje zespół kilkunastu konsultantów oraz ponad 170 stanowisk telefonicznych w biurach i gabinetach w Opolu, Prudniku i Nysie. Datera rekomendujemy ze względu na zapewnione nam wsparcie, kluczowe do zaprojektowania i wdrożenia systemu telekomunikacyjnego realizującego różne cele w takiej skali działalności jak nasza.

Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych

Zapewnienie telefonii i sprzętu dla ponad 200 osób, z których część wymaga dodatkowych funkcji na użytek rejestracji pacjentów i świadczenia teleporad, przebiegła sprawnie dzięki skutecznemu wsparciu klienta zapewnionego przez Datera - przed uruchomieniem systemu, w jego trakcie, a także po nim.

Eurocert Sp. z o.o.

Wirtualna centrala telefoniczna oraz telefonia VoIP Datera wspierają zespół 20 konsultantów obsługujących naszą infolinię. Uruchomienie systemu telekomunikacyjnego obliczonego na obsługę dużej liczby zapytań było możliwe dzięki  profesjonalnemu podejściu zespołu Datera.

NOWA ORTOPEDIA sp. z o.o.

Dzięki usługom Datera uruchomiliśmy wygodną w nawigacji infolinię dla wszystkich pacjentów. Nasi pracownicy obsługują na niej setki połączeń każdego dnia, wspierani są przez funkcje call center i IVR. Dzięki wirtualnej centrali jesteśmy dostępni dla pacjentów oraz optymalnie wykorzystujemy możliwości naszych pracowników rejestracji"

Dlaczego SIP TRUNK DATERA?

  • Negocjowalne stawki na połączenia i atrakcyjne pakiety minut
  • Implementowalny w dowolnym urządzeniu/systemie/aplikacji
  • Konfiguracja i utrzymanie w 100% po naszej stronie
  • Umożliwia połączenia do dowolnego operatora w kraju i za granicą

MASZ PYTANIA, A MOŻE CHCESZ ZOBACZYĆ SYSTEM? POROZMAWIAJMY!

Otwórz galerię Baseline i Call-eX »

Otwórz galerię Baseline i Call-eX »

345

Tyle stanowisk jest obsługiwanych przez naszą centralę VoIP w ramach największego wdrożenia.

2+ milionów

Tyle minut rozmów telefonicznych jest obsługiwane przez nasze centrale każdego miesiąca.

6000+

Tylu klientów w całej Polsce uruchomiło nasze centrale telefoniczne - a ich liczba cały czas rośnie.

20

Tyle lat już działamy na rynku telefonii internetowej i systemów telekomunikacyjnych VoIP.

Zamknij [X]