Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Systemy Datera: uruchom, zintegruj i zyskaj:

Elastyczność z API / CTI
Osiągnij 100% funkcjonalności systemów.
Dynamiczne call center
Automatyzuj i usprawnij obsługę klientów.
Zaawansowane funkcje
SMS, Callback Widget, Call Tracking i więcej!

Otwórz popup z formularzem kontaktowym, prezentacja wideo »

Porozmawiajmy! Dowiedz się, czy i jak nasze systemy pomogą Twojej firmie.

Datera zaufali:

Własna integracja systemu CRM z Datera, ilustracja

Dlaczego warto mieć zintegrowany system VoIP?

  • Przepływ danych poprawi jakość obsługi klientów
  • Nowe opcje interfejsu zwiększą skuteczność sprzedawców
  • Nowe funkcje usprawnią organizację pracy

345

Tyle stanowisk jest obsługiwanych przez naszą centralę VoIP w ramach największego wdrożenia.

1,5+ miliona

Tyle minut rozmów telefonicznych jest obsługiwane przez nasze centrale każdego miesiąca.

500+

Tylu klientów w całej Polsce uruchomiło nasze centrale telefoniczne - a ich liczba cały czas rośnie.

20

Tyle lat już działamy na rynku telefonii internetowej i systemów telekomunikacyjnych VoIP.

Zamknij [X]