PhotoAiD charakterystyka
PhotoAiD to marka specjalizująca się w tworzeniu nowoczesnych automatów fotograficznych oraz aplikacji mobilnych do samodzielnego robienia zdjęć do dokumentów, takich jak paszporty, dowody osobiste czy wizy.
Potrzeba biznesowa
Firma potrzebowała narzędzia do automatyzacji przyjmowania zgłoszeń od klientów, które uporządkowałoby cały proces i zminimalizowałoby czas poświęcany przez pracowników na obsługę dzwoniących.
Wdrożenie
Proces wdrożenia Wirtualnej Centrali przebiegł sprawnie – klient otrzymał dokładnie to, czego potrzebował na start. Wraz z rozwojem firmy oraz wzrostem liczby zgłoszeń, pojawiły się jednak nowe potrzeby, które były na bieżąco konsultowane i wdrażane we współpracy z naszym Zespołem Wsparcia Klienta. Rozbudowano m.in. funkcjonalność wiadomości SMS – obecnie photoAiD korzysta z 60 szablonów, precyzyjnie dopasowanych do typowych sytuacji zgłaszanych przez klientów. Jednym z nich jest automatyczny SMS wysyłany po zakończonej rozmowie, zawierający link do strony ze szczegółową instrukcją wykonania zdjęcia do dowodu osobistego.
Na to się zdecydował się photoAiD:
9 użytkowników;
9 numerów (w tym 3 dedykowane infoliniom)
1 przekierowanie po godzinach pracy
+ IVR, Kolejkowanie
i 60 szablonów SMS
W praktyce
PhotoAiD obsługuje trzy różne marki, dlatego firma zdecydowała się na uruchomienie trzech odrębnych numerów infolinii – po jednym dla każdego brandu – miesięcznie obsługują ponad 8 000 połaczeń. Takie rozwiązanie nie tylko umożliwia uporządkowanie obsługi i przypisanie zgłoszeń do odpowiednich zespołów, ale przede wszystkim pozwala na łatwą analizę, która marka generuje najwięcej połączeń i w jakich sprawach kontaktują się klienci.
„ Z Datera współpracujemy od 2023 roku i z całą pewnością możemy powiedzieć, że jest to marka, na której można polegać. Naszym głównym wyzwaniem była organizacja sprawnej obsługi klienta w zakresie kontaktu telefonicznego. W związku z rosnącą liczbą zapytań zdecydowaliśmy się na wdrożenie Wirtualnej Centrali. Rozwiązanie telekomunikacyjne Datera okazały się świetnym wyborem. System w pełni odpowiada naszym potrzebom – umożliwia agentom swobodną kontrolę nad połączeniami i pozwala nam lepiej zarządzać komunikacją z klientami. Od samego początku mogliśmy liczyć na zaangażowanie Zespołu Technicznego i Handlowego Datera. Wdrożenie przebiegało bez komplikacji, a elastyczność systemu pozwoliła nam szybko dopasować go do naszych realiów. Z czystym sumieniem polecamy Daterę firmom, które potrzebują mierzą się z poprawą organizacji obsługi klienta. ”
Łukasz Majewski
Zadowolenie i dalsza współpraca.
PhotoAiD współpracuje z nami już od ponad półtora roku, a dynamiczny rozwój firmy sprawia, że nasza współpraca stale się pogłębia. Jesteśmy w regularnym kontakcie i na bieżąco dostosowujemy nasz systemu do rosnących potrzeb klienta. Wraz z ekspansją PhotoAiD rozszerzamy zakres usług i dodajemy nowe funkcjonalności, które jeszcze bardziej wspierają organizację pracy oraz obsługę klienta.