PhotoAiD charakterystyka
PhotoAiD to marka specjalizująca się w tworzeniu nowoczesnych automatów fotograficznych oraz aplikacji mobilnych do samodzielnego robienia zdjęć do dokumentów, takich jak paszporty, dowody osobiste czy wizy.
![]()

Potrzeba biznesowa
Firma potrzebowała narzędzia do automatyzacji przyjmowania zgłoszeń od klientów, które uporządkowałoby cały proces i zminimalizowałoby czas poświęcany przez pracowników na obsługę dzwoniących.
Wdrożenie
Proces wdrożenia Wirtualnej Centrali przebiegł sprawnie – klient otrzymał dokładnie to, czego potrzebował na start. Wraz z rozwojem firmy oraz wzrostem liczby zgłoszeń, pojawiły się jednak nowe potrzeby, które były na bieżąco konsultowane i wdrażane we współpracy z naszym Zespołem Wsparcia Klienta. Rozbudowano m.in. funkcjonalność wiadomości SMS – obecnie photoAiD korzysta z 60 szablonów, precyzyjnie dopasowanych do typowych sytuacji zgłaszanych przez klientów. Jednym z nich jest automatyczny SMS wysyłany po zakończonej rozmowie, zawierający link do strony ze szczegółową instrukcją wykonania zdjęcia do dowodu osobistego.
Na to się zdecydował się photoAiD:
9 użytkowników;
9 numerów (w tym 3 dedykowane infoliniom)
1 przekierowanie po godzinach pracy
+ IVR, Kolejkowanie
i 60 szablonów SMS

W praktyce
PhotoAiD obsługuje trzy różne marki, dlatego firma zdecydowała się na uruchomienie trzech odrębnych numerów infolinii – po jednym dla każdego brandu – miesięcznie obsługują ponad 8 000 połaczeń. Takie rozwiązanie nie tylko umożliwia uporządkowanie obsługi i przypisanie zgłoszeń do odpowiednich zespołów, ale przede wszystkim pozwala na łatwą analizę, która marka generuje najwięcej połączeń i w jakich sprawach kontaktują się klienci.
„ Z Datera współpracujemy od 2023 roku i z całą pewnością możemy powiedzieć, że jest to marka, na której można polegać. Naszym głównym wyzwaniem była organizacja sprawnej obsługi klienta w zakresie kontaktu telefonicznego. W związku z rosnącą liczbą zapytań zdecydowaliśmy się na wdrożenie Wirtualnej Centrali. Rozwiązanie telekomunikacyjne Datera okazały się świetnym wyborem. System w pełni odpowiada naszym potrzebom – umożliwia agentom swobodną kontrolę nad połączeniami i pozwala nam lepiej zarządzać komunikacją z klientami. Od samego początku mogliśmy liczyć na zaangażowanie Zespołu Technicznego i Handlowego Datera. Wdrożenie przebiegało bez komplikacji, a elastyczność systemu pozwoliła nam szybko dopasować go do naszych realiów. Z czystym sumieniem polecamy Daterę firmom, które potrzebują mierzą się z poprawą organizacji obsługi klienta. ”
Łukasz Majewski
Zadowolenie i dalsza współpraca.
PhotoAiD współpracuje z nami już od ponad półtora roku, a dynamiczny rozwój firmy sprawia, że nasza współpraca stale się pogłębia. Jesteśmy w regularnym kontakcie i na bieżąco dostosowujemy nasz systemu do rosnących potrzeb klienta. Wraz z ekspansją PhotoAiD rozszerzamy zakres usług i dodajemy nowe funkcjonalności, które jeszcze bardziej wspierają organizację pracy oraz obsługę klienta.




