Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Baseline to system CRM dla średnich i dużych firm
zintegrowany z centralą VoIP Call-eX

CO OZNACZA INTEGRACJA CENTRALI VOIP I CRM?

  • Import danych z centrali do CRM: historia połączeń z klientem, czas trwania rozmów, i nagrane na infolinii rozmowy będą widoczne w CRM;
  • Wykorzystanie interfejsu CRM do pracy z centralą: można łatwo zadzwonić przez aplikację lub telefon VoIP z poziomu interfejsu CRM, system też automatycznie dopasuje kontakt do numeru telefonu połączenia przychodzącego.

Zintegruj swoją centralę VoIP i CRM

Nagrywaj & Słuchaj

Odtwarzaj nagrane na infolinii rozmowy z poziomu interfejsu CRM.

Dzwoń kliknięciem

Inicjuj połączenia jednym kliknięciem z widoku profilu klienta w CRM.

Poznaj klienta

Badaj historię rozmów z każdym klientem na jego karcie informacyjnej.

Przygotuj się

System automatycznie dopasuje kontakt do numeru połączenia przychodzącego.

Analizuj & planuj

Przeglądaj globalne statystyki połączeń wygodnie w systemie CRM.
Wybrane możliwości integracji CRM Baseline i centrali VoIP Call-eX
Wywołanie karty kontaktu w CRM na PC przy połączeniu przychodzącymTAK
Wywołanie aplikacji PC / mobilnej przy połączeniu wychodzącym z GUITAK
Wywołanie telefonu stacjonarnego IP przy połączeniu wychodzącym z GUITAK
Zapisanie przychodzącego połączenia jako kontaktuTAK
Filtrowanie statystyk połączeń dla kontaktu i pracownikaTAK
Odtwarzanie nagrań rozmów z serwera Datera (wymaga usługi Call Recorder)TAK
Odtwarzanie nagrań rozmów z serwera firmy (wymaga usługi Call Recorder)TAK

Poproś o ofertę

Na zgłoszenie odpowiemy nawet tego samego dnia!

Datera_BLOG_awatar

Datera

Dział Sprzedaży

{{ toggledmark(toggles.check1) }}