Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 29 Artboard 30 Artboard 28 Artboard 23 Artboard 26 Artboard 24 Artboard 32 Artboard 27 Artboard 31
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Avatar

Centrala telefoniczna VoIP stacjonarna czy chmurowa? [infografika]

Duża, jednorazowa inwestycja na kilka lat czy stałe, miesięczne i niskie wydatki zależne od tego ile osób korzysta z systemu? Oparcie się na własnym zapleczu i personelu, czy przerzucenie całej odpowiedzialności za funkcjonowanie na operatora? Gdyby był to prosty wybór na zasadzie „A jest lepsze od B”, to mielibyśmy w ofercie tylko jedną centralę, a tak nie jest.

Są dobre powody by wybrać naszą centralę sprzętową Call-eX, jak np. zachowanie pełnej kontroli nad wydajnością systemu, optymalizacja kosztów przez wykorzystanie infrastruktury i specjalistów, które firma i tak już ma (przeważnie ta mniejsza). Są też dobre powody by wybrać centralę chmurową Call-eX Cloud, m. in. praktyczny brak bariery kosztowej na początku i utrzymanie stałego, przewidywalnego poziomu kosztów obsługi, a także przerzucenie maksymalnej odpowiedzialności za funkcjonowanie platformy na operatora (jeżeli firma nie ma własnych specjalistów – przeważnie ta mniejsza).

Można też spekulować, że wirtualna centrala to optymalne rozwiązanie dla małej firmy, a sprzętowa – dla dużej. Tak jest w wielu przypadkach, ale Call-eX Cloud – nasza centrala chmurowa – obsługuje naprawdę duże podmioty (tzn. zespoły call/contact center na sto lub więcej pracowników).

Ostatecznie, firma musi sama sobie odpowiedzieć, jaki system byłby lepszy w jej konkretnym przypadku. Nasi specjaliści mogą jedynie podpowiedzieć i przedstawić wszystkie ważne detale i aspekty ich działania.

Natomiast każdy może zacząć analizę swoich potrzeb i możliwości, zaczynając od naszej infografiki.

Miniatura infografiki 03, zobacz pełną wersję