Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Software as a Service lub licencja

Wybierz model naszego systemu VoIP optymalny dla Twojej firmy:

  • Call-eX Cloud: abonamentowa, chmurowa centrala VoIP
  • Call-eX: centrala VoIP instalowana na dowolnym serwerze

Porównaj i dokonaj najlepszego wyboru:

SaaS vs Licencja Datera Call-eX i Call-eX Cloud

Sprawdź infografikę porównującą modele »

Porównanie Call-eX (licencja) i Call-eX cloud (chmura / SaaS)
Funkcje użytkowe
Funkcje VoIP dla biura
(Telekonferencje, przekierowania, wirtualny faks, poczta głosowa na e-mail, provisioning etc.)
TAK TAK
Funkcje VoIP contact center
(ACD, dialery, API, integracja CRM, menu IVR, nagrywanie rozmów etc.)
TAK TAK
Integracja z systemem CRM Livespace TAK TAK
Integracja z systemem CRM Baseline TAK TAK
Integracja z dowolnym CRM przez API TAK TAK
Integracja z usługą analityczną Lead360 TAK TAK
Synteza mowy (TTS) NIE TAK
Nagrywanie rozmów i przekazywanie plików na serwer Datera
(Domyślna konfiguracja usługi Call Recorder dostępnej w Call-eX Cloud)
NIE TAK
Nagrywanie rozmów i przekazywanie plików na serwer zewnętrzny
(Domyślna konfiguracja usługi Call Recorder dostępnej w Call-eX, dodatkowo płatna w Call-eX Cloud)
TAK TAK
Domyślna integracja z SIP Trunk Datera
(Centrala Call-eX w formie licencji może współpracować z dowolnym operatorem VoIP)
NIE TAK
Wsparcie dla bramek (GSM etc.)
(Call-eX Cloud jest zintegrowana z SIP Trunk Datera)
TAK NIE
Dedykowana aplikacja softphone Android)
(Call-eX Softphone jest przeznaczony do systemu Call-eX Cloud)
NIE TAK
Funkcje bezpieczeństwa i wsparcie
Opcjonalny system redundantny
(W przypadku wirtualnej centrali, SLA gwarantuje Datera)
TAK NIE
USB Key Backup
(Bezpieczeństwo konfiguracji systemu Call-eX Cloud gwarantuje Datera)
TAK NIE
Darmowe aktualizacje systemu
(Platforma Call-eX Cloud jest aktualizowana automatycznie do najnowszej wersji)
NIE TAK
Opcjonalny abonament bezpieczeństwa (SLA)
(Możliwość wykupienia usługi zapewnienia SLA systemu przez Datera, w przypadku systemu Call-eX Cloud jest już wliczona w abonament)
TAK NIE
Opcjonalne wsparcie techniczne
(Pomoc w konfiguracji systemu i przygotowania go do pracy)
TAK TAK
Pozostałe
Możliwość instalacji na dowolnym serwerze
(Wsparcie dla systemów serwerowych Windows / Linux)
TAK NIE
Możliwość kupna serwera z pre-instalowanym systemem TAK NIE

 

  • Wysokość abonamentu Call-eX Cloud zależy od liczby użytkowników. Koszt stanowiska zaczyna się już od 10,90 zł!
  • Koszt licencji Call-leX także zależy od liczby użytkowników. Dostępne są licencje na 20 / 40 / 60 / 80 / 160 / 320+ użytkowników.
  • Istotny jest TCO (Total Cost of Ownership). Potrzebujesz pomocy aby ustalić, który model będzie idealny dla Twojej firmy? Skontaktuj się z nami.