Wirtualna Centrala VoIP Infolinia (ACD) obsługuj lepiej Moduł SMS utrzymuj kontakt Call tracking zwiększ sprzedaż Otrzymaj kompleksową ofertę, ale wybierz z niej co chcesz: płać tylko za to czego potrzebujesz. Czytelniku Nowymarketing.pl: napisz do nas, a otrzymasz: Ofertę na wirtualną centralę VoIP dla Twojej firmy lub tylko jej działu Sprzedaży / BOK; Ofertę na moduł SMS do kampanii, powiadomień i przypomnień; Ofertę na moduł Call Tracking dla Twojego działu marketingu. Wybierzesz z niej dokładnie to co chcesz, tak jak potrzebujesz. Albo zadzwoń porozmawiać, to przekonasz się jak działa call tracking w praktyce: 22 300 53 75 Błąd: Brak formularza kontaktowego.
Czytelniku Nowymarketing.pl: napisz do nas, a otrzymasz: Ofertę na wirtualną centralę VoIP dla Twojej firmy lub tylko jej działu Sprzedaży / BOK; Ofertę na moduł SMS do kampanii, powiadomień i przypomnień; Ofertę na moduł Call Tracking dla Twojego działu marketingu. Wybierzesz z niej dokładnie to co chcesz, tak jak potrzebujesz. Albo zadzwoń porozmawiać, to przekonasz się jak działa call tracking w praktyce: 22 300 53 75 Błąd: Brak formularza kontaktowego.
Nie trać czasu – działaj!75% firm doświadcza wydłużenia okresów decyzyjnych. SMS wskrzesi Twoje leady zombie!50% leadów telefonicznych można przekuć na transakcje. Nie trać ich bez funkcji infolinii (ACD).61% konsumentów ceni telefon na etapie finalizacji zakupu. Zyskaj więcej tego ruchu z call tracking.