Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 29 Artboard 30 Artboard 28 Artboard 23 Artboard 26 Artboard 24 Artboard 32 Artboard 27 Artboard 31
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Co oznacza integracja centrali VoIP i CRM?

Przykładowe fragmenty interfejsu LiveSpace po integracji z Call-eX Cloud

  • Import danych z centrali do CRM: historia połączeń z klientem, czas trwania rozmów, i nagrane na infolinii rozmowy będą widoczne w CRM;
  • Wykorzystanie interfejsu CRM do pracy z centralą: można łatwo zadzwonić przez aplikację lub telefon VoIP z poziomu interfejsu CRM, system też automatycznie dopasuje kontakt do numeru telefonu połączenia przychodzącego.

Zintegruj swoją centralę VoIP i CRM

Nagrywaj & Słuchaj

Odtwarzaj nagrane na infolinii rozmowy z poziomu interfejsu CRM.

Dzwoń kliknięciem

Inicjuj połączenia jednym kliknięciem z widoku profilu klienta w CRM.

Poznaj klienta

Badaj historię rozmów z każdym klientem na jego karcie informacyjnej.

Przygotuj się

System automatycznie dopasuje kontakt do numeru połączenia przychodzącego.

Analizuj & planuj

Przeglądaj globalne statystyki połączeń wygodnie w systemie CRM.

Obejrzyj webinarium i poznaj obydwa systemy

Zobacz jak zespoły LiveSpace i Datera przedstawiają swoje systemy i zasady ich współpracy (40 minut).

Poproś o ofertę

Na zgłoszenie odpowiemy nawet tego samego dnia!

Datera_BLOG_awatar

Datera

Dział Sprzedaży

{{ toggledmark(toggles.check1) }}
{{ toggledmark(toggles.livespace) }}