Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Co oznacza integracja centrali VoIP i CRM?

Przykładowe fragmenty interfejsu LiveSpace po integracji z Call-eX Cloud

  • Import danych z centrali do CRM: historia połączeń z klientem, czas trwania rozmów, i nagrane na infolinii rozmowy będą widoczne w CRM;
  • Wykorzystanie interfejsu CRM do pracy z centralą: można łatwo zadzwonić przez aplikację lub telefon VoIP z poziomu interfejsu CRM, system też automatycznie dopasuje kontakt do numeru telefonu połączenia przychodzącego.

Zintegruj swoją centralę VoIP i CRM

Nagrywaj & Słuchaj

Odtwarzaj nagrane na infolinii rozmowy z poziomu interfejsu CRM.

Dzwoń kliknięciem

Inicjuj połączenia jednym kliknięciem z widoku profilu klienta w CRM.

Poznaj klienta

Badaj historię rozmów z każdym klientem na jego karcie informacyjnej.

Przygotuj się

System automatycznie dopasuje kontakt do numeru połączenia przychodzącego.

Analizuj & planuj

Przeglądaj globalne statystyki połączeń wygodnie w systemie CRM.

Obejrzyj webinarium i poznaj obydwa systemy

Zobacz jak zespoły LiveSpace i Datera przedstawiają swoje systemy i zasady ich współpracy (40 minut).

Poproś o ofertę

Na zgłoszenie odpowiemy nawet tego samego dnia!

Datera_BLOG_awatar

Datera

Dział Sprzedaży

{{ toggledmark(toggles.check1) }}
{{ toggledmark(toggles.livespace) }}