Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Integracja CRM systemów VoIP Datera

To kompleksowe rozwiązanie dla Twojego działu sprzedaży i BOK

Na czym polega integracja VoIP i CRM?

  • Import danych z centrali do CRM: historia połączeń z klientem, czas trwania rozmów, i nagrane na infolinii rozmowy będą widoczne w CRM;
  • Wykorzystanie interfejsu CRM do pracy z centralą: można łatwo zadzwonić przez aplikację lub telefon VoIP z poziomu interfejsu CRM, system też automatycznie dopasuje kontakt do numeru telefonu połączenia przychodzącego.

Co integracja daje w praktyce?

Nagrywaj & Słuchaj

Odtwarzaj nagrane na infolinii rozmowy z poziomu interfejsu CRM.

Analizuj & planuj

Przeglądaj globalne statystyki połączeń wygodnie w systemie CRM.

Dzwoń kliknięciem

Inicjuj połączenia jednym kliknięciem z widoku profilu klienta w CRM.

Poznaj klienta

Badaj historię rozmów z każdym klientem na jego karcie informacyjnej.

Przygotuj się

System automatycznie dopasuje kontakt do numeru połączenia przychodzącego.