Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Kolejkowanie połączeń dla infolinii

ACD (Automatic Call Distribution): funkcja central VoIP
Call-eX i Call-eX Cloud

  • ACD to inteligentny system przydzielania połączeń pracownikom.
  • Funkcja zintegrowana z syntezą mowy, menu IVR i wieloma innymi!

Chcesz tę funkcję? Zapytaj nas o rozwiązania Datera dla contact center i recepcji!

Korzyści dla...

Firmy

  • Więcej odebranych połączeń telefonicznych
  • Mniej porzuconych połączeń przez klientów czekających na rozmowę
  • Większa skuteczność oddzwaniania na nieodebrane połączenia
  • Łatwiejsza organizacja pracy recepcji czy contact center

Klienta

  • Krótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem
  • Wiadomo ile czekać na rozmowę - to oszczędza nerwy!
  • Firma zajmie się naszą sprawą nawet jak nie uda się dodzwonić

Pracownika infolinii

  • Sprawiedliwy podział pracy uwzględniający wydajność i obciążenie zadaniami
  • Dzięki narzędziom agenta łatwiej regulować dostępnością i realizować inne zadania (np. odpowiadać na korespondencję)

Dlaczego ACD w systemie Datera?

Ponieważ współpracuje z innymi, kluczowymi dla contact center narzędziami:

System raportowy

Wizualny system raportowy z 3 kluczowymi perspektywami analizy: kampanii, kolejek, agentów. Zintegrowany z ACD i panelem agenta.
Artboard 16

Narzędzia agentów

Panel WWW agenta contact center, do prowadzenia tzw. wrap-up (przez tagi i komentarze). Funkcje SPY / Supervisora.
Artboard 40 copy

Call Tracking

Optymalizuj reklamy prowadzące na Twoją infolinię, dzięki usłudze call tracking Lead360 zintegrowanej z naszymi systemami.
Wybrane funkcje ACD w Datera:
Wybór strategii (algorytmu) odbierania połączeńTAK
Darmowa integracja z panelem WWW agenta contact centerTAK
Darmowa integracja z systemem raportowymTAK
Możliwość dokupienia konta Supervisora / SPY
(Supervisor może zmieniać strategie odbierania oraz dołączać anonimowo do rozmów)
TAK
Nieograniczone tworzenie kolejek (np. BOK, Sprzedaż)TAK
Funkcja automatycznego oddzwaniania do nieodebranychTAK
Dodatkowe funkcje VoIP do przekierowań
(Wybierz 1 aby… wybierz 2 aby…, automatyczne kierowanie zależnie od pory dnia czy dnia tygodnia etc.)
TAK
Synteza mowy (TTS)
(Proszę czekać, w kolejce znajduje się 5 osób. Szacowany czas oczekiwania na rozmowę to…)
TAK
Kierowanie połączeń przychodzących do agentów zdalnych
(Możliwość łączenia np. z przedstawicielem handlowym z telefonem komórkowym)
TAK
Sprawdź infografikę o syntezie mowy TTS w Datera Call-eX Cloud »

  • Zintegrowany z tą funkcją Panel Agenta WWW pozwoli na pełne podsumowanie (wrap-up) rozmowy;
  • Dedykowany System Raportowy pozwoli dokonać kompleksowej oceny SLA i natężenia ruchu.

Jak zwiększyć skuteczność infolinii?

Połącz usługę kolejkowania z tymi funkcjami VoIP
14

Synteza mowy (TTS)

Ponad 48 głosów w 24 językach w bezkonkurencyjnej cenie, tylko dla użytkowników naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud. Bez problemu zarządzaj wszystkimi swoimi komunikatami, dowolnie zmieniaj treść. Technologia Amazon gwarantuje krystaliczną jakość mowy.
Artboard 39

SPY / Supervisor

Konto użytkownika centrali Call-eX i Call-eX Cloud typu SPY / Supervisor pozwala pracownikowi - szefowi zespołu agentów - na podłączenie się do trwającej rozmowy i jej podsłuchanie. Może też aktywnie włączyć się do rozmowy – tak aby słyszał go tylko konsultant lub tak aby był słyszany przez obie strony połączenia.
Artboard 14

Muzyka na czekanie (Music on Hold)

Usługa pozwalająca na odtworzenie muzyki lub nagranych komunikatów, klientowi oczekującemu na połączenie np. z konsultantem infolinii. Możliwe jest również wykorzystanie usługi Music on Hold, przy zawieszeniu połączenia. Jeśli jedna ze stron połączenia naciśnie Hold, drugiej stronie zostanie odtworzone połączenie.
Artboard 4

Nagrywanie rozmów

Dzięki usłudze call recorder możliwe jest nagrywanie rozmów, według wcześniej określonych kryteriów. Nagrywane mogą być wszystkie połączenia lub np. tylko te kierowane na określone numery czy przychodzące z określonych numerów. Dodatkowo możliwe jest przechowywanie nagrań lub ich wysyłka na zdefiniowany adres FTP.
Artboard 19

Przekierowanie połączeń

Centrale telefoniczne Datera pozwalają na ustawienie przekierowań połączeń, np. na numer telefonu komórkowego. To szczególnie przydatne rozwiązanie, jeśli chcemy pozostać dostępni pod firmowym numerem telefonu podczas podróży służbowej czy pracy zdalnej.
Artboard 11

IVR

Interaktywne menu sterowane klawiaturą telefonu. Można zintegrować z funkcjami syntezy mowy, przekierowań i wieloma innymi dla budowy optymalnego drzewka. Tzn. "Wybierz 1 aby... wybierz 2 aby...".