Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 29 Artboard 30 Artboard 28 Artboard 23 Artboard 26 Artboard 24 Artboard 32 Artboard 27 Artboard 31
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Avatar

Wirtualne call center

Call-eX Cloud to usługa dedykowana dla działów call center oraz dla firm zajmujących się outsourcingiem call center. Model software as a service w jakim świadczony jest Call-eX Cloud pozwala ograniczyć koszty inwestycji w system telekomunikacyjny. Nie jest konieczny zakup fizycznej centrali telefonicznej oraz jej utrzymanie.

Call-eX Cloud umożliwia stworzenie wirtualnego call center. Wszystkie usługi są dostępne z poziomu intuicyjnego panelu online, ich konfiguracja to tylko kilka kliknięć myszką. Inną zaletą wirtualnego call center jest elastyczność.

Na różnych zmianach, kilku konsultantów może korzystać z jednego konta w systemie. Wirtualne call center Call-eX Cloud wspiera wielozmianowy system pracy. Dzięki dostępowi do zaawansowanych raportów i statystyk, supervisor wirtualnego call center może monitorować i optymalizować prowadzone kampanie telemarketingowe.