Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Wirtualne call center

Call-eX Cloud to usługa dedykowana dla działów call center oraz dla firm zajmujących się outsourcingiem call center. Model software as a service w jakim świadczony jest Call-eX Cloud pozwala ograniczyć koszty inwestycji w system telekomunikacyjny. Nie jest konieczny zakup fizycznej centrali telefonicznej oraz jej utrzymanie.

Call-eX Cloud umożliwia stworzenie wirtualnego call center. Wszystkie usługi są dostępne z poziomu intuicyjnego panelu online, ich konfiguracja to tylko kilka kliknięć myszką. Inną zaletą wirtualnego call center jest elastyczność.

Na różnych zmianach, kilku konsultantów może korzystać z jednego konta w systemie. Wirtualne call center Call-eX Cloud wspiera wielozmianowy system pracy. Dzięki dostępowi do zaawansowanych raportów i statystyk, supervisor wirtualnego call center może monitorować i optymalizować prowadzone kampanie telemarketingowe.